3.3.2023
Uudistuksessa ei ole kyse ainoastaan liiketilan uudistamisesta vaan kokonaisvaltaisesta strategisesta muutoksesta, jossa yhdistyvät liiketilan arkkitehtuuri, asiakaskeskeiset toimintatavat ja palvelut sekä digitaalisuus. Kaikissa hankinnoissa huomioidaan Vehon vastuullisuusohjelma “Kohti 0 päästöjä” ja tämä näkyy mm. energiatehokkuuden ja ympäristöasioiden huomioimisessa.
"Muutoksen keskiössä on asiakas. Haluamme, että jokainen asiakas tulee huomioiduksi yksilöllisesti, oli kyse sitten fyysisestä tai digitaalisesta kohtaamisesta. Viiden tähden asiakaskokemus tarkoittaa meillä sitä, että ihan jokainen kohtaaminen jättää positiivisen muistijäljen", toteaa Veho Suomen liiketoimintajohtaja Kari Halonen.
Olarin liikkeemme palvelee remontin aikana tietyin poikkeusjärjestelyin. Pyrimme siihen, että asiointi liikkeessämme on muutostöiden aikana mahdollisimman jouhevaa ja miellyttävää.
Lisätietoja:
Veho Oy Ab, Johanna Klemetti, Head of Communications, P. 040 704 1148, johanna.klemetti@veho.fi
Veho Oy Ab, Kari Halonen, liiketoimintajohtaja, p. 050 546 4150, kari.halonen@veho.fi